۱۳۸۱ مرداد ۶, یکشنبه

دکترين وبلاگي نورهود

بخش سوم: چگونه خوانندگان وبلاگ خود را بالا ببريم؟

راههاي متعدد و متنوعي براي بالا بردن آمار خوانندگانتان وجود دارد که زير به برخي از آنها اشاره ميکنيم:

۱- سيستم خود درگيري: اين سيستم يکي از سيستمهاي ابتدايي و البته موثر براي جذب خواننده بيشتر ميباشد. نويسنده بايد به تدريج وانمود کند که يک درگيري مهم تمامي زندگيش را تحت تاثير قرار داده است و در کل از خود متنفر ميباشد. براي اين منظور بهتر است از جملاتي که حاوي تنفر از خود ميباشد به شدت استفاده کنيد. جملاتي زير توصيه ميشود:

- حالم از خودم، از نوشته‌هام از همه به هم ميخوره.

- من يک احمق به تمام معني هستم.

- امروز هم ناگزير هستم از نوشتن. چه اگر ننويسم زمان سوهان وجدانم خواهد شد. من گناهکارم.

۲- سيستم اتوبيوسکسوگرافي: اين سيستم از موثرترين و کارآمد ترين روشهاست. به نويسندگاني که ميخواهند تازه کار خود را شروع کنند، اکيدا اين روش توصيه ميشود. خصوصا اگر بخواهند يک شروع طوفاني داشته باشند. در اين روش اگر دختر هستيد سعي کنيد که تجربيات سکسي خود را با آب و تاب و جزئيات فراوان در وبلاگتان نقل کنيد. سعي کنيد نشان بدهيد که اصلا مايل به شناخته شدن نيستيد اما بطور پنهاني با برخي از وبلاگنويسان جنس مخالف چت صوتي کرده و سعي کنيد که آنها را ترغيب نماييد تا بيشتر درباره شما کنجکاوي نمايند. آنها را در وضعيتي قرار دهيد که در خلال نوشته‌هاي خود لينکي به شما بدهند و در صورتي که از خود اطمينان داريد کاري کنيد که لينکي دائمي به وبلاگتان حواله کنند. اگر هم مرد هستيد نوشتن تجربيات سکسي شما ميتواند موثر باشد البته نه به تاثير گروه اول. اما تلاش کنيد تا بصورت يک وبلاگنويس بسيار متشخص و کارشناس که تنها هدفش رفع مشکلات جنسي خوانندگان است به شما بنگرند.

۳- سيستم فحاشي: اين روش به نظر ميرسد که علاقه‌مندان بسياري در بين آقايان وبلاگنويس پيدا کند. اين سيستم بصورت نهادينه شده در وجود آقايان نهفته هست و با سر دادن کلمات رکيک و توهين و تحقير ساير وبلاگنويسان بالاخص وبلاگنويسان خانم ميتوانند به مقصود خود نائل شوند. فحاشي و هتاکي به وبلاگنويسان مشهور توصيه ميشود. اين روش تا کنون توسط هيچ وبلاگنويس خانومي ارائه نگرديده و اولين وبلاگنويس مونث که به اين کار اقدام کند دچار انفجار کانتر خواهد شد.

۴- سيستم من خيلي نازم: اين روش مختص خانوماست. اولين قدم براي طي اين طريق، جستجو در سايتهاي مخصوص عکسهاي هنري و پيدا کردن عکسي از يک حوري بهشتي و قرار دادن آن در بالاي وبلاگ ميباشد. تعريف کردن از قيافه خود به طور غير مستقيم و استفاده از خاطرات روزمره درباره مزاحم شدن پسرها بسيار موثر است. اين روش براي آقايان وبلاگنويس موثر نيست مگر اينکه قيافه‌اي در حد مالديني، ديويد بکهام، براد پيت يا آنتونيو باندراس داشته باشند.

۵- سيستم سرمايه‌داري: دوستداران اين روش بايد خود را بسيار متمول نشان داده و يا به زبان خودماني تريپ مايه داري بگذارند. با نوشتن خاطرات و نوشته‌هايي در زمينه اسکي، تنيس يا مدل ماشين و دوبلکس بودن خانه در شمال شهر ميتوانيد به اين مقصود نائل شويد.

۶- سيستم قربونت برم الهي: يکي از مناسبترين و در عين حال کم هزينه ترين روشهاي جذب مخاطب است. رفت و آمدتان را به وبلاگ مشاهير وبلاگستان زياد کنيد. سعي کنيد حتما در نظرخواهي آنان مطلب بنويسيد. اين نکته يادتان باشد که ابتدا تعريف و تمجيد زيادي از نوشته‌هاي آن نويسنده داشته باشيد و بطور ضمني اشاره‌اي هم به وبلاگ خود نماييد تا مخاطبين را از آنجا به وبلاگ خود رهنمون شويد.

۷- سيستم خودکشي: اين روش از روشهاي متعارف وبلاگنويسان است. بارها و بارها مورد استفاده قرار گرفته و هنوز هم کاربرد دارد. بعلت استقبال زياد خوانندگان از اين نوع وبلاگنويسان همواره بکار ميرود. در اين حالت نويسنده بايد بطور ناگهاني خداحافظي کند و جمعي را در خماري بگذارد. بهترين حالت اين روش، بدترين آن است بدين معني که وبلاگ خود را پاک کنيد و يک صفحه غم انگيز با آهنگي محزون بجاي آن بگذاريد. نگران نباشيد. ميتوانيد پس از مدتي باز گشته و سخنان خود را با مخاطبين زيادتر از سر گيريد.

۸- سيستم هک: وبلاگ خودتان را هک کنيد. در اين حالت آرشيو خود را دستکاري نکنيد. بلکه بجاي تمپلت خود يک صفحه با مضموني توهين اميز به خود قرار دهيد و از زبان يک هکر هر چه ميخواهيد به خود بد وبيراه بگوييد. پس از مدتي باز گشته و همه چيز را به حالت اول برگردانيد. در يادداشت آخر خود ضمن استفاده از الفاظي همچون کوردلان اينترنتي و تروريستهاي ادبي به هکر موهومي بد وبيراه گفته و خاطر نشان کنيد که وبلاگتان را پس گرفته ايد. با اين کار ميتوانيد سواد خود را هم به رخ بکشيد و به آنتي هکر بودن شهره شويد.

روشهاي ديگري هم براي بالا بردن کانترتان موثر است که در اين مقوله نميگنجد. سلسله مقالات دکترين وبلاگي نورهود را دنبال کنيد (اينم خودش يه روشيه ديگه).

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر