۱۳۸۱ خرداد ۲۱, سه‌شنبه

والله من نميدونم اين بلبشوي جديدي که راه افتاده يعني چي. رفتم تو وبلاگ عمومي ديدم که يه چيزاي گنگ و مبهمي نوشته شده. براي درک بيشتر يه سر زدم به نت پد ايراني اما باز چيزي دستگيرم نشد. باز هم ماجرايي در وبلاگ عمومي شروع شد و توابع اين ماجرا بيشتر طول خواهد کشيد وبيشتر و بيشتر ما رو به انحراف خواهد روند.

اما من به هيچ يک از اين کارها کاري ندارم. من اينجا يک بار و براي هميشه نظرم رو ميگم و اصلا هم مايل نيستم که بيشتر موضوع رو کش بدم.

من آدم صلح طلبي هستم. آدمي نيستم که کسي حرف خودش رو بخواد به زور بهم تحميل کنه پس زير حرف زور نميرم. اما حق خودم رو هم ميگيرم اما نه به زور. براي تموم کسايي که دوست دارن بيشتر منو بشناسن بايد بگم که اگه بخوام خودم رو دسته بندي کنم. در دسته افراد اصلاح طلب قرار ميگيرم. مثه خيلي از ايرونيهاي ديگه. از نظر سياسي هم عقايدي دارم که خاص من نيست و عده زيادي هم با من موافقن. مثه هر کس ديگه اي از وضعيت موجود انتقاد ميکنم و مايل هستم که اصلاح بشه. نه تا حالا به ريش کسي گير دادم که چرا ريش گذاشته نه به اينکه چرا ريشش رو زده. بالاترين تحرک من ايجاد يک وبلاگ به نام عصيان و يکي به نام نورهود و مشارکت در نقل اخبار در وبلاگ عمومي بوده اون هم به دور از هر گونه تعصبي.

اونايي که نوشته هاي منو ميخونن بايد کاملا روحيه منو شناخته باشن. آدمي هستم که بيشتر ميخندم و کمتر گريه ميکنم. گاهي عصباني ميشم و بيشتر سعي ميکنم که طنز يا شعر يا داستان کوتاه بنويسم (بازم مثه خيليهاي ديگه) به هر حال من اصلا دوست ندارم درگير پاکسازي اون هم از نوع عقيدتي باشم چه در وبلاگستان چه در جامعه. به نظر من همه آزادند عقايد خودشون رو داشته باشن به شرطي که به ديگران آزاري نرسونن. هيچ هدفي رو هم غير از اين در وبلاگم دنبال نکردم و نميکنم. لازم ديدم اين توضيحات رو بنويسم تا هر گونه شبهه اي بر طرف بشه.



تمام

پ.ن: در ضمن به هيچگونه ايميلي که در اين زمينه باشه چه در جهت موافق و چه در جهت مخالف نوشته هاي بالا جوابي نميدم. البته اين به معني اون نيست که ميلي نزنيد فقط من جواب نميدم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر