۱۳۸۱ خرداد ۲۱, سه‌شنبه

طالع بيني به شيوه نشريات



در تير ماه به شما چه خواهد گذشت؟



براي متولدين...



فروردين: سال جديد حکايت از اين دارد که غيبتهاي طولاني مشکلاتي را در کار برايتان ايجاد کرده و نسبت به آن هشدار شنيده ايد. آن دسته از متولدين اين ماه که خواهان ايجاد يک وبلاگ هستند، انسانهاي بي مسئوليتي هستند که اسمشان در ليست هودر ثبت نخواهد شد.



ارديبهشت: شما داراي روحي ضعيف هستيد و از طبيعت متنفريد. هيچگاه نميتوانيد خواننده هايي بالاي ۲۰ نفر داشته باشيد. در اين ماه شما دست به طلا بزنيد سنگ ميشود و وبلاگتان هک خواهد شد و هيچگاه نميتوانيد دوباره در آن چيزي بنويسيد.



خرداد: ايميل ناشناسي که در اين ماه به دستتان ميرسد، حاوي ويروسي خواهد بود که هاردتان را فرمت خواهد کرد. يکي از دوستانتان به عنوان سور پريز يک قورباغه را به شما هديه خواهد داد و شما اگر مرد باشيد هديه را جلوي دوست دخترتان باز خواهيد کرد و قورباغه بر روي دوست دخترتان خواهد پريد و اگر زن باشيد، از وحشت سکته ناقص خواهيد کرد.



تير: دستتان براي خرج کردن ميلرزد. به همين دليل رمز اشتراک اينترنتتان دزديده خواهد شد و شما نميتوانيد دوباره آنرا به دست بياوريد. روزگار اصلا بر وفق مرادتان نخواهد بود و گرفتاريهاي شغلي موجب اخراجتان از کار خواهد شد. اما بعد از اخراج ميتوانيد ساعتها به مطالعه و نوشتن وبلاگتان بپردازيد.



مرداد: عشق و محبتي که در نهادتان ميجوشد جاي خود را به تنفر خواهد داد. هر وقت که در آينه خود را ببينيد بيش از پيش حالتان به هم خواهد خورد. به يک ميهماني دعوت ميشويد اما آنجا به دليل جر خوردن خشتکتان در هنگام رقص مورد استهزا قرار گرفته و به همين دليل دوست دختر يا دوست پسرتان را از دست خواهيد داد.



شهريور: شانس به شما روي آورده است. چون موهايتان روي گاز ميسوزد و از دنگ و فنگ شانه کردن رها ميشويد. در اين ماه شما پس از مدتها کسي را که با او چت ميکرديد ميبينيد اما حالتان از قيافه اش به هم خواهد خورد. حقوق اين ماهتان صرف خريد لوله هاي جديد خواهد شد تا آنها را جايگزين لوله کشي خانه تان کنيد که در اين ماه کلا خواهد ترکيد.



مهر: اراده، نکته سنجي، شيک پوشي، مهرباني، وفاداري و صلح جويي صفاتي هستند که اصلا در شما وجود ندارند. به آدمهايي مثل شما اصلا نميشود اعتماد کرد چون بسيار بدشانس هستيد و تمام کارها را خراب ميکنيد. چون دشمني را به ديگران تعارف ميکنيد، لاجرم جز دشمني چيزي دريافت نخواهيد کرد.



آبان: يک بحران در انتظار شماست. رنگ زمينه و نوشتهاي وبلاگتان سياه شده و به هيچ وجه عوض نميشود. تلاش شما براي تعويض رنگ انها منجر به سياه شدن آرشيوتان خواهد شد. کسي آي دي شما را در وبلاگ عمومي لو خواهد داد.



آذر: در اثر پايداري در مقابله با مشکلات تعداد ديگري از مشکلات جديد سر راهتان قرار ميگيرد. يک نفر در ايجاد مشکلات جديد در زندگيتان موثر است که احتملا از نزديکان درجه اولتان است. آسمان دلتان در تمام طول ماه ابري ميماند.



دي: براي اولويتهاي زندگيتان حساب و کتابي باز نکنيد چون در هر حال خواهيد مرد. سعي کنيد که از دوستانتان خداحافظي نماييد. زمينه وبلاگتان را سياه رنگ کرده و از مرگي که در پيش روي شماست بنويسيد. شما بسيار خوش شانس هستيد که ميتوانيد قبل از مرگتان آگاهانه درباره آن بنويسيد.



بهمن: بهمن خونين جاويدان.......تا ابد بختتان آويزان



اسفند: در کارهايتان مشورت را فراموش نکنيد. مساله خودکشي يکي از مسائل مهم است که بدون مشورت موفقيت آميز نخواهد بود. در اين ماه خودکشي با گاز شهري بسيار خوش يمن و موفق خواهد بود. به شما توصيه ميشود در روز پنجشنبه خودکشي نکنيد چون شما را نجات خواهند داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر