۱۳۸۱ مهر ۴, پنجشنبه

اطلاعيه رسمي

بدينوسيله به اطلاع ميرساند که سايت گردون جهت ادامه کار و پربار تر شدن، نياز به همکاري شما عزيزان خواننده و نويسنده دارد. شما ميتوانيد در اين راه ما را ياري کرده و پشتيبان ما در اين راه باشيد. لذا خوشحالمان خواهيد کرد اگر در سايت، صفحه و يا وبلاگ خود لينکي به گردون بدهيد. کد مربوطه را ميتوانيد از ستون سمت چپ برداريد و در مکان دلخواه قرار دهيد. مقالات، اخبار، نوشته ها، عکسها و مطالب خود را برايمان ارسال کنيد تا خود نويسنده گردون باشيد. از کمکتان براي پيشرفت گردون صميمانه سپاسگزاريم.



اطلاعيه غير رسمي

جون مادرتون يه حالي به اين سايت ما بديد. ما که چشمون آب نميخوره که مثلا سايت گويا لينک ما رو بذاره تو صفحه ش. روابطمون هم با بچه معروفاي روزنامه نويس همچين يه هوا بي رابطه ست. توصيه ما رو نميکنن به اين سايتها. خلاصه، لُب کلام: اگه يوخده من بچه خوبيم، شما خيلي ماهين که لينک گردون رو ميذارين تو صفحاتتون. البته اينجانب که نورهود باشه، کاملا درک ميکنه که اين کار يه کم سخته و شخص شخيص خودم عليرغم اينکه ميدونيم کاليبر اونجامون زياد بالا نيست معمولا تنبليمون مياد که از اين کارا بکنيم. اما به هر حال به هزار و يک دليل I NEED HITS. آي ي ي بچه معروفاي وبلاگستان بالا غيرتاً چند تا لينک بفرستين اينور. يک در دنيا صد در آخرت. خيرشو ببيني جوون. هر جور حمايت پذيرفته ميشود. مثلا اين دوست عزيز ما که ميبينين لطف کرده و شده اسپانسر گردون. تبليغ شرکتش رو داده به ما بذاريم تو سايتمون. ماهي هم شونصد تومن ميده به من که لينکشو بذارم هر جا که معقوله. يوخده ازش ياد بگيرين. اونقده ماهه که من خودم روزي صد بار ميرم سايتش رو ميبينم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر