۱۳۸۱ فروردین ۲, جمعه

من تصميم داشتم كه تعداد اين قالبهاي فارسي رو زيادترش كنم. يعني روزي يكي اضافه كنم تا وبلاگها متنوعتر بشه ولي اصلا نميدونم اين حس كمك به زيباسازي وبلاگها كه در من قلمبه شده به درد ميخوره يا نه؟ يعني نميدونم اصلا ازش استقبال ميشه تا من به اين كارم ادامه بدم يا نه؟ از اونجايي كه خواننده هاي روزانه اين صفحه بزنم به تخته از صد تا بالا زده ميخواستم يه نظر خواهي داشته باشم در اين باره... اگه ميشه بهم بگين كه ادامه بدم يا نه؟ والله ما كه واسه داش حسين هودر چندين بار ايميل زديم كه بابا جون اين قالبها رو هم با ذكر منبع بذار تو صفحه ات. اونم يه جوابي داد مبني بر اينكه ... چشم، من قالبهاتو با كمي تغيير(!) ميذارمش توي اون صفحه... اولا اين تغيير واسه چيه من نميدونم. ثانيا حالا كه چند روزي ميگذره، و گويا هودر خيلي درگير پذيرايي از شمسه و فشرده سازي مصاحبه اش با شمس خيلي وقتشو گرفته لابد(!). بابا من قالب ساختم كه به اون صفحه اضافه كنيش. نخواستم كه قالبهامو بهت قالب كنم... هنوز حس همكاري بر تو غالب نشده؟ (عجب جمله فيلسوفانه اي شد...پر شد از صنايع ادبي و بي ادبي). بابا يه لينكي يه تعريفي يه انتقادي يه دادي يه فريادي درباره اش بكن. كه لااقل ما توليدكنندگان و قالبسازان هم در راستاي حمايت از توليدكنندگان داخلي تشويق بشيم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر