۱۳۸۱ دی ۲, دوشنبه

توي اين هفته يه سري قالب براي وبلاگهايي که با سيستم بلاگر هم خواني دارن آماده کردم يه دونه بزنين تو سر اين لينک تا نشونتون بده. قول ميدم که تقريبا هر هفته چند تا بهشون اضافه کنم که تنوع بيشتري هم وجود داشته باشه. تو سري اول اين قالبها تقريبا از تصوير استفاده نکردم. اما در سري بعد که در حال آماده سازي اونها هستم، از تصاوير بيشتر استفاده شده. به هر حال به دليل اينکه اخيرا بلاگر توي پابليش مطالب و در نتيجه مشاهده تغييرات بلافاصله ممکن نيست، اگه از اين قالبها استفاده کردين و اشکالي مشاهده کردين خواهش ميکنم که يه ايميل کوچولو برام بفرستين و مورد اشکال رو گزارش کنيد تا سريعا اشکالش رو رفع کنم. درباره صفحه موزيک گردون هم از لطف دوستايي که با فرستادن ايميل و پيغام تشويقمون کردن، خيلي ممنونم. جريان به روز نشدنشون هم به خدا تقصير من نيست. حالا که اينجوره منم ميگم تقصير کيه. آقا به خدا تقصير اين نويد مهره هستش که غيبش زده و تحويل نميگيره. خب فلاشها رو اون آماده ميکنه. تا اهنگي آماده نشه من چه جوري بذارمش توي صفحه؟ پس هر چه فرياد داريد بر سر اوني که مهره نيست بزنين شايد يوخده حرف گوش کرد و دلش به حال ما سوخت.

Gardoon Persian Templates



در مرحله بعد اگه عمري باقي بود ميخوام که همين قالبها رو براي وبلاگهاي هم خوان با پرشين بلاگ هم آماده کنم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر