۱۳۸۱ آذر ۲۱, پنجشنبه

ديروز يه مطلبي نوشتم درباره وبلاگ محمد کامبد. عزيزي که اين وبلاگ رو مينويسن گويا از گفته من رنجشي پيدا کردن و جواب زير رو در نظرخواهي نوشتن:

سلام

خدمتون عرض کنم من خودم بارها اعلام کردم اين قالب مال پرشين بلاگ و من کمي دست کاريش کردم همين.

ولي قبول ندارم قالب بوي تلخ قهوه يا اين دوستي که ادعا کرده قالبش خيلي با حاله(با اون رنگ قرمز جيغش) جالب تره.

در هر صورت سليقه ها متفاوت و اگر همه با حرف شما موافق بودن من نفر دوم نميشدم

بدرود



اما حالا که ايشون اين جواب رو دادن بهتر ميبينم که کمي بيشتر توضيح بدم.

دوست عزيز. همونطور که ميدونين اين مسابقه در بخشهاي مختلفي برگزار شده و يکي از اين قسمتها، زيباترين قالب وبلاگ بوده. من فکر ميکنم هدف از اين بخش، انتخاب بهترين طراحي قالب براي وبلاگهاي فارسيه. همونطور که خودتون هم گفتين، قالبي که وبلاگ شما از اون استفاده ميکنه يکي از قالبهاي آماده پرشين بلاگه که به نام فراسو و توسط وحيدرضا علي سليمان نويسنده وبلاگ پير مغان طراحي شده. شما ادعا کرديد که در اون دستکاري کرديد و خوشبختانه خودتون تاييد کرديد که اين دستکاري کم بوده. خب پس بايد تاييد هم بکنيد که افتخار دومين قالب زيباي فارسي متعلق به آقاي وحيدرضا علي سليمانه و مسلما اين انتخاب به خاطر دستکاريهاي شما نبوده. و اگر وبلاگ شما به اين مقام نائل اومده، پس وبلاگهاي ديگه اي هم که از اين قالب استفاده کردن، بايد همين مقام شما رو داشته باشن. اما درباره قالب وبلاگ بوي تلخ قهوه بي انصافي ميکنيد. به نظر من و خيلي دوستان ديگه قالب زيبايي داره و مهم اينه که قالب آماده اي نيست و مخصوصا طراحي شده. البته منظور طرح اشکالات مسابقه برترين وبلاگهاي فارسي بوده و بس. نه با شما عنادي دارم و نه با نويسنده وبلاگ بوي تلخ قهوه دوستي اي.

در آخر امر دوست دارم نکته اي هم به دوستان برگزار کننده اين مسابقه بگم. دوستان، بهتر نبود حداقل در بخش انتخاب زيباترين قالبها، اين شرط رو اضافه ميکرديد که نامزدهاي اين بخش بايد داراي قالب اختصاصي باشند نه قالب آماده؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر