۱۳۸۱ آبان ۳, جمعه

مسابقه بهترين وبلاگ هم آغاز شد. از اونجايي که احتمالا بزودی رايزني هايي در اين زمينه شروع میشه و سخنراني های تبليغاتي برای کسب رای آغاز خواهد شد من سعي ميکنم قسمتي از اين سخنراني ها رو براتون بنويسم:

سخنراني احسان:

... من فکر میکنم که بايد يه جورايي اين مساله قالبها نهادينه بشه. من قول ميدم اگه به من رای بدين و من به عنوان بهترين وبلاگ فارسي انتخاب بشم برای هر کدومتون يه قالب توپ ميسازم. در قدمهای بعدی يه شرکت قالب سازی با مسووليت نامحدود ميسازم. اونجا هر قالبي که سفارش بديد براتون به رايگان ساخته ميشه...



سخنراني نويد:

... با رای دادن به من باعث ميشيد که وبلاگها با نوای موسيقي اصيل پر بشه. من برای همه صفحات آهنگ ميذارم. برای هر کدومتون يه لوگو درست ميکنم به چه خوشگلي. به همتون دو تا کارت تلفن مجاني ميدم...



سخنراني حسين درخشان:

... يونيکد بايد فراگير بشه. اگه من بعنوان بهترين وبلاگ نويس فارسي انتخاب بشم، همه سايتهای فارسي رو که يونيکد نيست هک ميکنم. من کاری ميکنم که نسل هر چي سايت غير يونيکده از رو اينترنت برداشته بشه. تمام چاپخونه ها بايد حروف چيني شون رو حتي حروف ژاپني شون رو با يونيکد انجام بدن. زنده باد يونيکد... مرده باد چيزای ديگه...



سخنراني خودم:

... اگه به من رای بدين معلومه خيلي بچه باحالي هستين و من هر روز تو وبلاگ عمومي بهتون لينک ميدم. اگه هم که رای ندين الهي جز جيگر بزنين...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر