۱۳۸۱ اسفند ۱۹, دوشنبه

شمارش مثل بچه آدم

1- اولش چند تا لينک معرفي کنيم که خيلي وقته خيرات نکرديم. يکي از سايتهايي که من الکي خيلي ازش خوشم اومد سايت اکباتان نيوزه. اميدوارم اين يکي به سرنوشت سايتهاي ديگه اکباتاني دچار نشه. اونا بعد از چند وقتي زدن به ديوار اما اين يکي پيداست که فرق داره. حداقل از رو بازيهايي که گذاشته و معلومه که همه اين بازيهاي ساده فلاش رو خودشون طراحي کردن، معلوم ميشه که اين سايت رو جدي گرفتن. سايت بعدي هم يه سايت افغانيه. نکته بامزه‌ش معادل يابي هاش براي اصطلاحاتي از قبيل ايميله. بهش ميگن پست برقي. خيلي بامزه‌ست نه؟ اسم سايتش هست نوجوانان افغان. آها يه چيز ديگه. کم کم داره سر و کله تبليغات به زبون فارسي بالاي اين Blogger هم پيدا ميشه. اين يکي تبليغ کارتهاي تلفون با مارک تيليفون هست که من بالاي وبلاگ عمومي دستگيرش کردم. رو بنرش اگه کليک کنيد ميبردتون به سايتش.

2- خلاصه اولين احضار از سايتهاي اينترنتي به دادگاه صورت گرفت. فؤاد صادقي مسؤول سايت بازتاب با شکايت صدا و سيما به دادگاه احضار شد. سايت بازتاب که به نظر ميرسه تحت حمايت محسن رضايي هست، به خاطر دو اتهام به دادگاه احضار شده که يکي از اونا به علت نقل مطلبي از سايت امروز صورت گرفته. خبر کامل رو ميتونين اينجا بخونين.

3- اين روزا شديدا درگير طراحي جديدي براي سايت گردون هستم. اونجور که قراره گردون بشه، هم کار رو براي من ساده ميکنه و هم امکانات زيادي بهش اضافه ميشه. فکر کنم بتونم تا تعطيلات نوروز اون رو بفرستم رو اينترنت.

4- وبلاگ دوستانه عکسايي رو از مراسم 16 اسفند توي صفحه‌ش گذاشته. اگه علاقه‌مندين، بسم‌الله. توي وبلاگ فرياد بي صدا هم ميتونين تعدادي از اونا رو بصورت فايل زيپ دريافت کنين. راستي خبر دارين که توي اين مراسم بيشتر از يک ميليون تومن پول براي کمک جمع شد؟ از اينجا بخونين و ليست کامل هدايا رو ببينين.

5- امروز روزنامه همشهري توي ويژه‌نامه تهرانش مصاحبه اي رو با مسؤولان سايت پرشين بلاگ ترتيب داده که توش يه سري آمار جالب هست از تعداد وبلاگها و بازديدهاش در دقيقه و اين جور چيزا.

6- کاف گفت: «ميگم هيچ معلوم نيس که مرگ هميشه بد باشه، از کجا معلوم اونائي که خودکشي مي کنن از کارشون لذت نمي‌برن؟»

تب -مجموعه واهمه‌هاي بي‌نام و نشان - غلامحسين ساعدي

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر