۱۳۸۲ آذر ۵, چهارشنبه

چند تا چيز

1- يکبار درباره وبلاگهايی از نوع دولتی نوشته بودم و توی اون نوشته اشاره کرده بودم که وبلاگی رو از يکی از دولتمردای ايرونی پيدا کردم که فعلا در حال طراحيه. خب منظورم وبلاگ وب‌نوشت بود که آقای ابطحی توش مينويسه. آقای ابطحی نوشته که مدتهاست وبلاگ ميخونه. به نظر من اين می‌تونه خيلی خبر جالبی باشه. به هر حال دولتمردای ما اگه به اينکار رو بيارن، قطعا می‌تونن اخبار صحيحتری از افکار و عقايد ايرانيهای داخل و خارج بدست بيارن. نوشتن درباره اين وبلاگ در حال حاضر شايد کار درستی نباشه و بهتره که کمی صبر کنيم تا ببينيم که محتوای اون به چه سمتی ميره. اما اين وبلاگ اگه يه نظرسنجی هفتگی داشته باشه، مسلما می‌تونه مثمر به ثمرتر باشه برای آقای ابطحی. نظرسنجی‌هايی با عناوين «آيا شما در انتخابات شرکت می‌کنيد»، «آيا با فيلترينگ در اينترنت موافقيد» و... هم می‌تونه دريافت خوبی از نظرات مردم به ايشون بده و هم به علت اينکه وبلاگ آقای ابطحی قطعا خوانندگان زيادی از بين همکاران و دولتمردای ديگه خواهد کرد، می‌تونه به نوعی تريبون نظران مردم باشه برای اعلام به اين جنابان. راستی چرا اين وبلاگ لينک ثابت به هر مطلب نداره؟

2- از فردا (جمعه)، اولين جشنواره وب، وپ و نشريات الکترونيک در سالن ميلاد نمايشگاه بين‌المللی برگزار ميشه. بلاگرهای ايرونی هم اونجا يک غرفه دارن. برای هماهنگی بيشتر درباره حضور در اين غرفه، سه‌شنبه جلسه‌ای داشتيم با دوستان در کافه بلاگ که جزئيات بيشتر اون رو می‌تونين اينجا بخونين. از همه وبلاگنويسايی که می‌تونن بيان، دعوت می‌کنيم که تشريف بيارن. تو اين غرفه قراره که از دوستانی که مجلات الکترونيک می‌نويسن، دعوت شده برای پرسش و پاسخ. ضمن اينکه ارائه‌های مختلف و متنوعی هم درباره وبلاگ بصورت مقاله صورت می‌گيره.

3- روز يکشنبه يک جلسه گفتگو داشتيم با دکتر يونس شکرخواه. جلسه خيلی جالبی بود که توش از همه چيز مخصوصا وبلاگها صحبت به ميون اومد. جزئيات اين گفتگو، به زودی منتشر ميشه. درباره اين جلسه هم يه چيزايی اينجا نوشته شده که اگه بخونين بد نيست. اگه هم نخونين خيلی بده، حتی از پيتزا هم بدتره.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر