۱۳۸۲ خرداد ۳, شنبه

متاسفم. واقعا براي مسئولين مخابرات متاسفم. امروز رفتم سري به سايتم بزنم. ديدم ديده نميشه. اولش رفتم با سرورش تماس گرفتم. فکر کردم که داونه. معلوم شد مشکل از اونجا نيست. با پارس آنلاين تماس گرفتم. معلوم شده که از ديشب سايت گردون هم رفته قاطي سايتهاي مسدود شده. يه ايميل بهشون زدم. فعلا که خبري نشده ازشون. با اين کارشون هم صفحه اصلي (که يک ماهه بعلت بازسازي غير فعاله) و هم صفحات قالبهاي فارسي گردون و موسيقي گردون مسدود شدن. در نتيجه دوستايي که قالب وبلاگشون از قالبهاي گردون هست هم دچار مشکل ديده نشدن عکس براي بعضي از استفاده کننده‌ها ميشن. من نميتونم بفهمم سايتي که مطلبي نمينويسه و قالبها رو بصورت رايگان عرضه ميکنه، چه خطري براي نظام داره؟ اصولا سايت گردون اينقدر خطرناکه که سايت گويا باز بمونه و سايت من بسته؟ فکر کنم اينا يا اصلا اين سايت رو نديدن يا اينقدر بي سواد بودن که کل آي پي رنج رو بستن و در نتيجه با بسته شدن يه سايت روي اون سرور، کل سايتهاي روش مسدود شده. و اينجور که به نظر ميرسه، سايت گويا که تا حالا بسته نشده، پشتش به جاي قرصي بنده.

پ.ن: با پيگيري‌هايي که کردم، مشکل حل شده و گردون به حالت سابق خودش برگشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر