۱۳۸۴ آبان ۱۱, چهارشنبه

zhvj

صبحانه‌ای برای دو نفر
مدت‌هاست که می‌خوام اين رو بنويسم ولی بعد از کلنجار رفتن‌های فراوان بی‌خيالش می‌شم. اين بار اما ترجيح دادم حداقل اشاره‌ای به اون داشته باشم که لااقل غمباد نشه برام.
صبحانه رو تقريباً همه می‌شناسيم. سياست وجود سايت‌هايی مثل صبحانه در حقيقت انتشار آزاد اخبار و وقايعی هست که در وبلاگ‌ها و سايت‌ها و روزنامه‌ها نوشته می‌شن و در اين سا‌يت‌ها گرد هم ميان تا وقت خواننده‌ها کمتر گرفته بشه و بتونن در کوتاه‌ترين زمان ممنکن به اهم اخبار دسترسی پيدا کنن. من هم به عنوان يکی از اولين اعضای اين سايت خوب که مالکيتش به حسين درخشان برمی‌گرده، سعی داشتم تا هر از گاهی لينک يا خبر جالبی پيدا می‌کنم در اون قرار بدم. متأسفانه عليرغم اينکه هميشه به قوانينش هم پايبند بودم، ده‌ها لينک از مطالبی که در اين سايت گذاشتم توسط ادمين محترم حذف شده و می‌شه. از جمله خبر انفجار در تئاتر شهر رو که مطلب قبليم بود. اين برای اولين بار بود که تو صبحانه به وبلاگم لينک دادم اما اين بار هم قلع و قمع شد بدون اين که علتش رو بدونم! روی سخن من با حسين درخشان هست. به عنوان يکی از نویسندگان صبحانه لطفاً علت حذف مرتب اخباری رو که می‌ذارم برام روشن کنين. اگه با شخص من يا نوع اخبار يا لينک‌ها مشکلی دارين، لطفاً به من اطلاع بدين بلکه من هم به اشتباهات بی‌حد و حصرم پی ببرم! يا اينکه ادعای آزادی بيان رو کنار بذارين و غيره و ذلک. مگر اينکه جز شما فرد ديگه‌ای لينک‌های من رو حذف می‌کنه که حداقل اين رو هم می‌تونين برام روشن کنين. از قرار معلوم صبحانه بدجور امر و نهی می‌کند که چه بخوريم و چه نخوريم.
لينک:
وبلاگ Persian Buddy- صبحانه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر