۱۳۸۴ آذر ۴, جمعه

ملودی شهر بارانی
امروز به ديدن نمايش «ملودی شهر بارانی» رفتم. نمايشی نوشته اکبر رادی و کارگردانی هادی مرزبان که توی کارنامه‌ش کارهای زيادی رو از اين نويسنده کارگردانی کرده. از اين نمايش خوشم اومد به چند دليل. اصولاً از نوشته‌های اکبر رادی خوشم مياد. يکی از دلايلش هم اينه که فضای خيلی از نوشته‌هاش توی گيلان اتفاق می‌افته و به همين دليل با اسامی، مکان‌های اتفاق و ديالوگ‌ها ارتباط بيش‌تری برقرار می‌کنم و اصولاً پاتکس‌های احتمالی که نويسنده داشته برام بيش‌تر قابل درک هستند.
نکته قابل توجه بازی خيره‌کننده دانيال حکيمی بود. من تا حالا از دانيال حکيمی فقط يک سری کارهای تلويزيونی و سريال‌های پليسی و مشابه هم ياد فيلم‌هايی در حد ديگه چه خبر ديده بودم. اصلاً فکرش رو هم نمی‌کردم که توی تئاتر حرفی برای گفتن داشته باشه. به نظر من دانيال حکيمی اگه خودش رو توی تئاتر متمرکز کنه، می‌تونه حرف‌های زيادی برای گفتن داشته باشه.
در همين زمينه:
- گواشير- تصاويری از ملودی شهر بارانی
- خبرگزاری مهر- استقبال گرم از ملودی شهر بارانی در میان ابرها
- سايت ايران تئاتر- تصاويری از تمرينات ملودی شهر باران
- روزنامه آسيا- رقابت ابرها با شهر بارانی
- راوی- ملودی‌های شهر بارانی
- غلاف تمام فلزی- شمال شصت درجه
- ملودی شهر بارانی در گوگل

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر