۱۳۸۴ آبان ۱۷, سه‌شنبه

ریپکس آلت تناسلی مردان را تکه تکه می‌کند

«مردانی که در سوئد به زنان تجاوز می‌کنند به زودی یا از این عمل دست خواهند کشید و یا با آلت تناسلی تکه تکه شده مجبور به مراجعه به مراکز پزشکی خواهند شد. این سلاح جدید که در سوئد جلب توجه بسیاری کرده است توسط سونت اهلرز بانوی 57 ساله، پزشک و تبعه آفریقای جنوبی طراحی و به جامعه زنان هدیه شده است. سالانه حدود 50 هزار تجاوز به زنان در آفریقای جنوبی صورت می گیرد.» اين هم اصل خبر و متن کاملش

اما تحليل و تفسير
خب خدا رو شکر که اين مشکل هم در سراسر دنيا حل می‌شه اما اين وسيله به درد همه جا می‌خوره جز ايران اون هم به هزار و سه دليل که من اينجا سه دليلش رو ميارم:
1- اولاً اين ماسماسک فقط به درد زنان محترم می‌خوره نه دخترها. دليلش هم واضحه چون اصولاً در صورت استفاده توسط دخترها، بلافاصله تبديل به زن می‌شن و ممکنه ديگه اساس کار براشون مهم نباشه!
2- من نگران آقايونی هستم که ممکنه مورد انتقام قرار بگيرن. به عبارت ديگر ممکنه يه خانوم شير پاک نخورده‌ای پيدا بشه و وسيله رو هم جاسازی کنه و دام پهن کنه و بعد از اين که لابراتوار آقاهه رو ترکوند، انتقام تمام زنان عالم رو برای هميشه از آقای خواجه شمبل قوطی بستونه.
3- از طرف ديگه با توجه به طبع شجاع آقايون و داوطلبان روزافزون کامی‌کازه و عمليات انتحاری، هيچ هم بعيد نيست که دوستان با اطلاع کامل از وجود اين آلت قتاله و قرون وسطايی به استقبال برن.
به اينش فکر نکرده بودين نه؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر