۱۳۸۲ آذر ۲۹, شنبه

تبليغات انتخاباتی

فقط 2 روز مونده به پايان مرحله اول مسابقات وبلاگی. نشستيم با خودمون فکر کرديم که بابا جان چه اشکالی داره که برای برنده شدن، تبليغ کنیم؟ حقيقتش تا حالا رومون نمی‌شد. ديديم که بهتره يک حکم اجتهادی در اين زمينه صادر فرموده و خوانندگان را در عمل انجام شده قرار بديم. اين است حکم اجتهاد در زمينه انتخابات:

رای دادن به وبلاگ سرگردون در بخش فناوری اطلاعات در حکم جنگ در راه خدا‌ست.

رای الی بيبلاج سرجردون، فی قسمت الفناوری الاطلاعات يساوی جهاد فی سبيل‌لله.

پس برای اينکه يه حالی بدين به اين زحمتکشان در راه ملت، سرگردون يادتون نره X.

در ضمن خالی‌بنديهای انتخاباتی من به اين شرح است:

اگه انتخاب بشم:

1- به همتون لينک ميدم.

2- به همتون يک هوست مجانی با 1 گيگا بايت فضا و 1 ترابايت پهنای باند در ماه ميدم.

3- کاری می‌کنم تهران پايتخت وبلاگهای جهان بشه.

4- کاری می کنم که کنفرانس ژنو تو تهران برگزار بشه.

5- مقر سازمان ملل رو از نيويورک به لاهيجان منتقل می کنم.

6- کاری می کنم که وزارت پست، تلگراف و تلفن تغيير نام بده به وزارت تلفن، تلگراف و پست.

7- کاری می‌کنم کارستان.

8- همتون رو از راه دور و نزديک می‌بوسم.

9- اين وبلاگ رو برای آسايش خلق‌الله تعطيل می‌کنم. (اين آخری واقعا وسوسه کننده‌ست مگه نه؟)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر