۱۳۸۲ مرداد ۱۷, جمعه

چند تا چيز

1- آقاي آرش کمالي از کارکنان شرکت کامپيوتر البرز در ادامه مطلب قبل، ايميلي رو برام ارسال کردن که عينا همينجا ذکرش مي‌کنم:

من از کارکنان کامپيوتر البرز هستم. اينترنت البرز هيچگاه وبلاگها را نبسته. يعني هيچ ISP از بستن سود نمي‌بره. ما هم خوشبختانه مثل پارس‌آنلاين به مخابرات باج نمي‌ديم. از اولش هم گفتيم که مخابرات بسته.

و اما نمايشگاه. نمي‌دونم مي‌دوني يا نه که البرز فقط براي نمايشگاه 6 مگابايت Bandwidth (پهناي باند) برده و حراست نمايشگاه گفته ليست مخابرات اينجا هم بايد بسته بشه و چون ما براي نمايشگاه ‍Cach نبرديم، به خاطر يکي دو وبلاگي که در اون ليست (وقتي از روي IP از روتر) بستيم، کل سايت بسته شده، که اتفاقا اين اتفاق الان با اکانتهاي البرز نميفته و هر دو را باز ميکنه و اگر سياست ما بستن بود، در Dial UP هامون بسته بوديم.

اين يک جوابيه رسمي از طرف کامپيوتر البرز نيست بلکه جواب منه که اونجا کار مي‌کنم. باز هم اگه سوؤالي داشتي در خدمتيم.

بدرود. آرش کمالي



و اما يک نکته کوتاه: دوست عزيز. آقاي کمالي. اولا از احساس مسؤليتتون سپاسگزارم که پاسخي به اين مشکل داديد. هر چي باشه تا حالا هيچ مرجعي در اين رابطه پاسخگو نبوده. اما فکر نمي‌کنين اين نوع فيلترينگ که خشک و تر رو با هم بسوزونه، بدترين نوع فيلتر کردن باشه؟ به هر حال اين ضعف ناشي از مشکلات فني شرکتهاست که در فيلتر کردن مشکل دارن. حال چه در نمايشگاه و يا هر جاي ديگه. اما ناراحتي من بيشتر از برخورد نامناسب مسؤولين غرفه بوده. همه جا مي‌گن مشتري ولينعمته اما اون خانومي که تو غرفه شما با مردم در ارتباطه گويا ولينعمت همه مردمه و طوري رفتار مي‌کنه که انگاري لطف ميکنه و کارت البرز به مردم ميفروشه! بهتره يه جوري توجيه بشه که با اينکارش ملت رو فراري ميده و اگه کمي منصف باشه، در نهايت به نفع شرکت و مجموعه البرزه.

2- خانوم شادي صدر، مسؤول سايت زنان ايران و روزنامه‌نگار هم وبلاگش رو راه اندازي کرد. وبلاگ ايشون با نام نسخه پيش از چاپ رو مي‌تونين توي اين آدرس پيدا کنين. فقط من نتونستم بفهمم که چرا اين وبلاگ رو روي سايت زنان ايران تشکيل نداده و تو بلاگ‌اسپات درست کرده!

3- امروز امتحان زبان به اصطلاح کوئيز دارم. اين معلم زبان فرانسمون لج کرده گفته که امروز ميخواد امتحان بگيره. پنج نمره داره که اگه زير چهار بشيم بايد اين ترم رو از اول شروع کنيم. من هيچي نخوندم هنوز. نمي‌فهمم چرا وقتي آدم يه امتحان داره هوس ميکنه هزار تا کار نامربوط انجام بده! انگار پنجاه سالش هم که بشه باز وقت امتحان بشه هيچ فرقي با بچه‌هاي ابتدايي نداره.

4- اين شماره‌هاي من چرا هيچ ربطي به هم ندارن؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر