۱۳۸۴ خرداد ۸, یکشنبه

حلقه وبلاگ‌های طرفدار معين
موقع انتخابات رياست جمهوری آمريکا، طرفداران يک کانديدا با بلاگ‌رولينگ يک حلقه يا به قول خودشون Ring درست كردن. من هم به فكرم رسيد كه يه همچو چيزی رو براي دکتر معين راه‌اندازی کنم. با اين کار يک بلاگ‌رولينگ خواهيم داشت که فهرستی از وبلاگ‌های طرفدار دکتر معين رو جمع‌آوری کرده و وبلاگ‌ها با هر بار به روزرسانی به بالای ليست منتقل می‌شن.
طريقه عضويت:
من اسم وبلاگ چند نفر از بچه‌ها رو خودم وارد کردم. بقيه وبلاگ‌هايی که می‌خوان اسم وبلاگشون توی اين فهرست باشه، کافيه يک ايميل بفرستن به Moein.Ring@gmail.com و اسم وبلاگشون رو به همراه آدرسش در ايميل قيد کنن. موضوع نامه رو هم در قسمت Subject بنويسن Moein تا اسمشون به فهرست اضافه بشه. در ضمن دوستان حتما اين کدی رو که در زير ميارم، توی قالب وبلاگشون قرار بدن تا اين فهرست در کنار وبلاگ خودشون هم قرار بگيره.



بعد از قرار دادن کد بالا، نتيجه به صورت زير ديده می‌شه:
وبلاگ‌های طرفدار دکتر معين


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر