۱۳۸۴ آبان ۴, چهارشنبه


چيز ميز
1- جريان تی‌شرت‌های طراحی نيما بهنود (نيما بن مسعود) هم جالبه. جريان مفصلش رو توی روز هفتم بخونين. نتيجه اين طراحی‌ها هم خيلی جالب از آب در اومده. مخصوصاً وقتی اين تی‌شرت‌ها رو تو تن مدل‌های خوش‌تيپ و خوش‌قيافه می‌بينی. به نظر من استفاده از خط نستعليق و مهر‌ها و تمبرهای ايرونی روی تی‌شرت ابتکاری بود که خيلی زودتر از اين‌ها می‌شد ازش استفاده کرد. باز گلی به جمال نيما بهنود که عمليش کرد.
2- دوره سوم مسابقه موسيقی زيرزمينی ايران که قبلاً اسمش بود TAMO و الآن شده TAMF شروع شد. شما می‌تونين با عضو شدن توی سايت تهران 360 اين آهنگ‌ها رو دانلود کنين و از موسيقی زيرزمينی ايرانی که به هيچ‌وجه جايی در بازار نداره لذت ببرين.
3- صحبت از موسيقی زيرزمينی شد ياد يه سايت افتادم به نام پرشين هيپ هاپ که توش پره از هزاران موزيک رپ ايرونی که البته همه‌شون هم خوب نيستن اما چيزای خوب توشون زياد پيدا می‌شه.

۱۳۸۴ آبان ۳, سه‌شنبه


يکی از کاربردهای دستشويی يا مستراح برای مسافران در راه مانده در ماه رمضان است برای غذای حاجت نه قضای حاجت. اگر مسافری در شهری غريب و در ماه رمضان گير همی‌افتد و گرسنگی و جوع بر وی فشار همی‌آورد، خوراک از بقالی ابتياع کرده و در مستراح (محلی برای راحت‌طلبی- اسم مکان بر وزن استفعال) نوش جان فرمايد چون مکان ديگری نيابد.
آورده‌اند شيخی نحيف در شهری غريب در پی مستراح همی‌گشت به ماه صيام ليکن چون يافت نگاه بر زمين نيفکند بر رسم خجلت ز روزه‌خواری خود چرا که موال را چرکين يافت ز کردار سخيف مردم.
(عکس از سايت رضا قاسمی)

۱۳۸۴ مهر ۳۰, شنبه

همه قبول شدند
تموم مشکلات حل شد. پشت کنکوری‌ها غم نخوريد. با 70 هزار تومن می‌شه يه مجموعه دعا خريد و از کنکور خلاص شد. با اين روش همه شرکت‌کنندگان در کنکور قبول می‌شن. کافيه 70 هزار تومن هوتوتو! اينجوری ظرفيت دانشگاه‌ها هم افزايش پيدا می‌کنه! اصلاً همه مشکلات حله حله. فقط با 70 هزار تومن ناقابل يه برنامه دعايی (اشتباه نشه با غذايی) می‌خريد و می‌رين با خيال راحت ولگردی و بقيه‌ش رديفه. پزشکی دانشگاه تهران می‌خواين يا الکترونيک شريف؟ فقط اراده کنين. ثوابش پای من اگه راست بود، عذابش پای منتشرکننده آگهی اگه دروغ بود. اوکی؟
ای خدااااا. مرديم از خوشی!

۱۳۸۴ مهر ۲۵, دوشنبه

يه نفر به مناسبت ماه رمضان يه ايميل پر از زولبيا برام فرستاده. من هم برای اينکه رو دل نکنم می‌ذارمش اينجا برای استفاده عموم:

۱۳۸۴ مهر ۱۶, شنبه

1- عرض کنم خدمتتون که اين مانور برخورد با اغتشاشات خيابانی هم واسه خودش حکايتی بوده‌ها. مخصوصاً با اين عکس‌های شاهکار که جزئيات رو کرده تو قوطی. به آقايون مانوريون در آرايش‌های غليظ و پلاکارد حمايت از دانشجو کمی دقت فرماييد! (تصوير 1- تصوير 2) خيلی جيگر بيدن!
2- اين آلبوم جديد محمد اصفهانی به نام برکت رو دوست داشتم برخلاف آلبوم‌های قبليش. به نظر من اين نوع موسيقی و به طور کلی موسيقی تلفيقی اگه روش خوب کار بشه، جذاب از آب درمياد.